Time goes quicker

Mulla oli siis viime viikon maanantaina synttärit ja ajattelin esitellä tässä postauksessa muutamia saamiani lahjoja. Vanhentumistani en juhlinut sen kummemmin, en edes synttärikakkua ole syönyt! Mutta ajattelin sitten enempi juhlistaa ensi viikolla perheen kanssa ihan koti-Suomessa. :) Jee ihanaa nähdä Suomi viiden kuukauden tauon jälkeen! :) Harmi, että tulee aika lyhyt ja kiirus reissu, en varmaan edes ehdi kotikaupungissa piipahtaa vaan lennän suoraan Ouluun pääsykokeisiin. Onneksi isosisko asuu siellä. <3

Host-äiti tietää mieltymykseni mustaan ja etenkin mustaan pitsiin, joten hän antoi minulle nämä legginsit. Näissä ei tule niin helposti kuuma kuin tavallisissa sukkahousuissa. Käytän todella harvoin housuja, ja hameiden/mekkojen kanssa käytän aina sukkahousuja tai legginsejä, vaikka kuinka kuuma olisi, jotenkin ilman niitä on kauhean epämukava fiilis :D




Kaksi kaveriani antoivat minulle yhteislahjan, nimittäin Disney-kaupasta hankitun Frankenweenie-tyynyn ja -muistikirjan! Tietävät, että oon hirmuinen Disney-fani, aina liikkeen ohi mennessäni jään vähäksi aikaa kuolaamaan näyteikkunaa. :D Kaverini kertoivat, että olivat menneet Disney-putiikkiin etsimään minulle lahjaa ja myyjä oli tullut kysymään, että no minkäs ikäinen tämä lapsi on, jolle aijotte lahjaa hankkia? Öööööh....21-vuotias :D




Kivasti mätsää mun kynsilakka tohon Frankenweenie-tekstiin :D





Ai niin, hyvää äitienpäivää kaikille, erityisesti omalle äitylille! <3

Kommentit

Lähetä kommentti